2020. április 2., csütörtök

04.02. Számolás-mérés


A mai napon egy kis beszélgetős feladatokat töltök fel, ezt a számítógépen megnyitva is át tudjátok beszélni, nem kell sem kinyomtatni, sem átírni. Az elsőnél a példa szerint találjatok ki kérdéseket, amikre a gyermekeknek kell válaszolni. Ez a számlálást, beszédértést és a szókincset is fejleszti. Esetleg a második feladatlapon a gyümölcsöket megszámolva, leírhatjátok a füzetbe pl. 1<3. Ebben a feladatban egyébként meg kell állapítani, hogy melyik tálon van kevesebb, több vagy egyenlő számú gyümölcs, rakjátok ki a relációs jeleket (kacsacsőröket: <,>,=)



Valamint egy kis számolásra is szükség lesz:

7+8=                                  12+8=
3+12=                                9+0=
5+2=                                  10+7=
8+9=                                  9+6=
11+6=                                14+3=