Mit lát a képen? Nevezze meg,
valamint ha megy, segítség nélkül írja le a gyümölcsök neveit.
2020. március 22., vasárnap
03.23. Olvasás-Írás
- - Gyöngyfűzés
- - Szavak írása, mindegyikből két sort: ALMA,
KÖRTE, BANÁN, BARACK, MEGGY, KIVI, CITROM, NARANCS, DIÓ, MOGYORÓ
03.23. Olvasás-Írás
- - Gyöngyfűzés
- - Betűelemek írása: /, kapuvonal (fordított U-betű)
és hullám vonal – mindegyikből egy-egy
oldal! Ahogy előtte is láttátok a füzetben, először nagyban, majd egyre
kisebbe.
03.23. Nyelvtan
Névszók, határozószók és névmások átismétlése online
feladatokkal. A linkre rákattintva megnyílnak a feladatok. Ha végeztél egyel, a
végeredményt kérem fotózd le a képernyőn.
Ha segítségre lenne szükség, itt tájékozódhattok:
Névszók – tankönyv 14.oldal
Névmások – tankönyv 17.-25.oldal
Határozószók – tankönyv 26.-32. oldal
03.23. Nyelvtan
Nyelvtan könyv 42. oldal.
- - Olvasd el figyelmesen a magyarázatot.
- - Csináld meg az első feladatot a füzetbe.
- - A második feladatot a könyvben csinálhatod.
- - A harmadik feladatban a válaszokat a füzetedbe
írd.
- - A negyedik feladatban, csak a szómondatok
sorbarendezését kell leírni a füzetbe.
Jó munkát kívánok!
03.23. Nyelvtan
Nyelvtan könyv 56. és 57. oldal.
- - Olvasd el a magyarázatokat.
- - Csináld meg az 1. feladatot a könyvben.
- - A második feladatban három összetett mondatot
kell alkotni a három képről, ezeket a füzetbe írd le.
- - A harmadik feladat a) és b) részét a füzetbe
kell megcsinálni, a c) részt a könyvben.
Az a) feladatban bontsd szét az összetett
mondatokat egyszerű mondatokra, és így másold át
a füzetbe.
A b) feladatban minimum 10 mondatot írj.
Jó munkát kívánok!
Természetismeret 03. 23.
Kedves szülők!
Először nem feladatlapot küldök. Egy kis gyakorlati feladatot javasolok erre a természetismeret órára.
Az élelmiszereket tanulnánk a gyerekekkel.
1. Azt szeretném kérni, hogy 10 féle élelmiszert- ami van otthon vegyenek elő és nevezzék meg a gyerekek. Ha nem tudják, akkor valaki nevezze meg, s ők ismételjék el a nevét.
2. Ennek gyakorlása után rakjuk egymás mellé az élelmiszereket és ők mutassanak rá a hallott élelmiszerre. Fordítva is lehet. Pl: Mi ez? S rámutatunk valamelyikre. Ő mondja meg a nevét.
3. Ismerkedhetünk az egyes anyagokkal. Pl: a rizs fehér, a tojás sárga, az alma piros
Meg is foghatják.4. Teszek fel néhány képet, ezeket szóban megnevezhetik a gyerekek.





4. Ha van otthon kétféle tészta, akkor egy-egy maroknyit összekeverhetünk belőlük (nyersen) és ők válogassák szét.
Köszönöm a feladatmegoldást. Ha van megosztható eredmény, egy rövid összefoglalóban örömmel veszem, ha elkülditek a messenger csoportba.
Először nem feladatlapot küldök. Egy kis gyakorlati feladatot javasolok erre a természetismeret órára.
Az élelmiszereket tanulnánk a gyerekekkel.
1. Azt szeretném kérni, hogy 10 féle élelmiszert- ami van otthon vegyenek elő és nevezzék meg a gyerekek. Ha nem tudják, akkor valaki nevezze meg, s ők ismételjék el a nevét.
2. Ennek gyakorlása után rakjuk egymás mellé az élelmiszereket és ők mutassanak rá a hallott élelmiszerre. Fordítva is lehet. Pl: Mi ez? S rámutatunk valamelyikre. Ő mondja meg a nevét.
3. Ismerkedhetünk az egyes anyagokkal. Pl: a rizs fehér, a tojás sárga, az alma piros
Meg is foghatják.4. Teszek fel néhány képet, ezeket szóban megnevezhetik a gyerekek.






4. Ha van otthon kétféle tészta, akkor egy-egy maroknyit összekeverhetünk belőlük (nyersen) és ők válogassák szét.
Köszönöm a feladatmegoldást. Ha van megosztható eredmény, egy rövid összefoglalóban örömmel veszem, ha elkülditek a messenger csoportba.
Természetismeret 03. 23.
Ismétlés- Az egyenlítői öv
állatvilága
Használd a 7.
osztályos Biológia tankönyv megegyező című tananyagát vagy az internetet!
1. Írd fel a számokat a füzetbe! Írd
az állatok nevét a megfelelő szám mellé!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Írd
fel a betűjelet és írd mellé a megfelelő állat számát!
A) Feltűnően nagy az agyuk:
B) Csőrük erős kampóban végződik, a kemény magok
feltörésére alkalmas:
C) Félelmetes vadász, ragadozó madár:
D) Kitűnő a térlátásuk:
E) Az állatvilág drágakövei:
F) A tápláléklánc csúcsragadozói:
G) Emberszabású majom:
H) Apró testűek, nektárevők:
I) Testét vastag, kemény szarupáncél fedi:
J) Méregfoguk van:
K) Jól úsznak, a vízben ejtik el zsákmányukat:
L) Mindenevők, emlősök:
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)