Kedves Szülők, Gyerekek!
Ma nem kell feladatlapot kitölteni, hanem öt wordwall játékot szeretnék küldeni.
Továbbra is a játék nevére kattintva indul a feladat. Jó munkát kívánok!
1. csoportosítás
2. Ételek párosító
3. csoportosítás főfogalom
4. párosító főfogalom
5. egyező párok
2020. április 15., szerda
Angol 04.15.
Sziasztok!
Sajnos vége a szünetnek. Jó hír: újra tanulhatunk!!!!
Arra kérlek Benneteket, hogy a LearningApps-en (tankocka) készítsetek el 10 feladatot. Rátok bízom, hogy az angolon belül milyen témakörben.
Jó munkát, vigyázzatok Magatokra!
(Ha valaki megtalálja azt a tavaszi "Legyen ön is milliomos" feladatot, amit már együtt megcsináltunk és elküldi nekem a linkjét, akkor nagyon hálás lennék. Előre is köszi.)
Sajnos vége a szünetnek. Jó hír: újra tanulhatunk!!!!
Arra kérlek Benneteket, hogy a LearningApps-en (tankocka) készítsetek el 10 feladatot. Rátok bízom, hogy az angolon belül milyen témakörben.
Jó munkát, vigyázzatok Magatokra!
(Ha valaki megtalálja azt a tavaszi "Legyen ön is milliomos" feladatot, amit már együtt megcsináltunk és elküldi nekem a linkjét, akkor nagyon hálás lennék. Előre is köszi.)
Testnevelés 2020.04.15-17.
Sziasztok!
A szünet utáni első napon kérlek Benneteket, hogy az alábbi feladatot csináljátok majd meg, és küldjétek el számomra. Erre jegyet fogok adni, és biztos vagyok benne, hogy mindenki nagyon ügyes lesz.
Április 15. Szerda: Táplálkozással kapcsolatos feladat
Írj 4 db fehérjedús, szénhidrátban, vitaminban és zsírban gazdag ételt!










Fehérjedús étel:
Szénhidrátban
gazdag étel:
Vitaminban
gazdag élet:
Zsírban gazdag
étel:

Április 16. Csütörtök: Guggoló feladatok
Kérlek Benneteket, hogy indítsátok el az alábbi videót, amelyben általános bemelegítés mellett, nyújtó hatású és guggolásos feladatokat találtok. Kérlek Benneteket hajtsátok végre ezeket, amelyhez ezúton kívánok sok sikert és kitartást. J
Április 17. Péntek
Szabad játék az udvaron!
J Szép hétvégét!
04.15. Vizuális kultúra
A mai órán állatokat fogtok rajzolni. Keress otthon egy
plüssállatot vagy műanyag állatfigurát. Fogj papírt és ceruzát. Ülj
lámpafényhez vagy az ablakhoz, ahol beszűrődik a nap. Rajzold körbe a játékod
árnyékát. Ezután díszítsd ki a formát: színezheted, rajzolhatsz bele
csillagokat, pöttyöket, köröket, lehet csíkos, kockás, amilyen tetszik. Minél
színesebb legyen! Ha van kedved, akár a környezetet és megalkothatod (például
ahogy az utolsó képen látszik).
Jó munkát kívánok!
04.15. Számolás-mérés
A mai napon, a formákkal
foglalkozunk, így egy feladatlapot, hoztam nektek, majd utána egy kis
számolást! Akiknek nincs nyomtatási lehetősége, kérlek rajzoljatok hasonlót!
04.15. Számolás-mérés
A mai napon, a formákkal
foglalkozunk, így egy feladatlapot, hoztam nektek, majd utána egy kis
számolást! Akiknek nincs nyomtatási lehetősége, kérlek rajzoljatok hasonlót!
5+4= 6-3=
6+5= 7-4=
8+7= 11-6=
12+4= 15-4=
13+6= 18-9=
04.15. Számolás-mérés
A mai napon, a formákkal
foglalkozunk, így egy feladatlapot, hoztam nektek, majd utána egy kis
számolást! Akiknek nincs nyomtatási lehetősége, kérlek rajzoljatok hasonlót!
5+4= 6-3=
6+5= 7-4=
8+7= 11-6=
12+4= 15-4=
13+6= 18-9=
04.15. Matematika
Így a szünet után egy érdekes fejtörővel indítanánk. Nagyon
figyelj oda mert becsaphat főleg a boszorkány és a szorzás jel! Kíváncsian
várom, milyen megoldást kaptok, vajon milyen szám van a kérdőjel helyén? :D
Ha ezzel megvagy, a tankönyv 91.,
92. és 93. oldalán nézd át a nagyobb számok osztásának a technikáját. Ha
megértetted csináld meg a következő osztásokat, úgy, hogy a könyvben lévő
magyarázatok alapján levezeted!
36:3= 52:4= 70:5=
96:8= 38:2= 91:7=
04.15. Matematika
Így a szünet után egy érdekes fejtörővel indítanánk. Nagyon
figyelj oda mert becsaphat főleg a boszorkány és a szorzás jel! Kíváncsian
várom, milyen megoldást kaptok, vajon milyen szám van a kérdőjel helyén? :D
Ha ezzel kész vagy, akkor
visszatérünk a törtek világába. A feladatgyűjteményed 74. oldalán csináld meg
mind a négy feladatot!
Törtek összeadását és kivonását
látod a feladatokban, a legfontosabb, hogy ne felejtsd el, csak közös nevezőjű
törteket lehet összeadni és kivonni, így mindig az első dolgod legyen közös
nevezőre hozni őket! Írok egy nehéz példát, így biztos eszedbe jut, hogy is
csináltuk ezt:
2/4 + 5/6=
A 4-nek és a 6-nak a legkisebb
közös nevezője a 12. Ez a legkisebb olyan szám, amibe maradék nélkül belefér mind
a kettő szám. A 2/4-et hárommal szorozzuk meg, mert a 4 háromszor fér bele a
12-be. A 5/6-ot csak kettővel szorozzuk mert 2x fér bele a 6 a 12-be. Tehát ezt
kapjuk:
6/12 + 10/12= 16/12 Így már könnyen ki tudom számolni az
összeadást!
Jó munkát kívánok!
04.15. Matematika
Így a szünet után egy érdekes fejtörővel indítanánk. Nagyon
figyelj oda mert becsaphat főleg a boszorkány és a szorzás jel! Kíváncsian
várom, milyen megoldást kaptok, vajon milyen szám van a kérdőjel helyén? :D
Ha ezzel kész vagy, akkor visszatérünk
a törtek világába. Már adtunk össze közös nevezővel rendelkező törteket, bővítettünk
és egyszerűsítettünk törteket, ma pedig ezek segítségével megtanulunk összeadni
különböző nevezővel rendelkező törteket. Ehhez újra elő kell vennünk a törtek
bővítését, ugyanis először bővítenünk kell a törteket, hogy közös nevezővel
rendelkezzenek majd csak ezután adhatjuk őket össze. Nézd meg a tankönyv 102. oldalát itt a példát
áttekintve meg fogod érteni! Ezután csináld meg az első és a második feladatot!
Jó munkát!
04.15. Írás-olvasás
Így szünet után játékos
feladatokkal indítanék, ezért formaegyeztetős feladatokat hoztam nektek erre az
órára!
Mind a három feladat szinte ugyan
az, de egyre nehezednek, több formát és nehezebb képekből kell felismerni.
Ha megcsináltátok, a füzetbe rajzoljanak a gyerekek a
füzetbe minden formából három darabot. Ha egyedül nem megy, rajzoljatok ti
egyet, ők pedig másolják át! A formák: kör, négyzet, téglalap, háromszög.
Jó munkát kívánok!
04.15. Nyelvtan
Így a szünet után egy rövid kis
feladattal ismételd át az alanyról és állítmányról tanultakat, ezt a feladatot
a tankönyv 46. oldalán találod, a második feladat az.
Ezután lazításnak, olvasd el a 47.
és 48. oldal elejét az új címig. Ha mindent elolvastál, az lesz a feladatod,
hogy írj egy fogalmazást a füzetbe, a 2. feladat instrukciói alapján. Valamint
a 48. oldalon lévő 4. feladatban kösd össze a témákat a címekkel!
Jó munkát kívánok!
04.15. Nyelvtan
Így szünet után, az összetett
mondatok helyesírását fogjuk kicsit gyakorolni. De előtte ismételd át a az igét
és a névszókat a következő játékkal:
1.
Ige gyakorlása – ebben a feladatban 5 feladat
van, nagyon egyszerűk, kérlek mind az ötöt csináld meg : https://learningapps.org/2317586
Majd ha ezzel végeztél, a tankönyv
65. oldalán csináld meg az első és második feladatot.
Jó munkát kívánok!
04.15. Nyelvtan
A múlt órákon olyan szavakról
beszéltünk amiknek egy hangalakja de több jelentése van. Ma pedig olyan
szavakkal ismerkedhetsz meg amiknek különböző hangalakjuk van mégis ugyan azt
jelentik. Ezek a szavak a rokon értelmű szavak. Pl. kutya - eb
-
a tankönyv 47. oldalán olvasd el a magyarázatot
és a bekeretezett részt másold át a füzetbe.
-
ezután a 6. feladatot, a 48. oldalról pedig a
7., 8., és a 9. feladatot.
Jó munkát kívánok!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)